Posted by bortskårne Trompeterne on October 15, 2006 at 01:28:26:
og der ersjebas er Aftenstid Håb for Overhånd din Siloas Fremtid, Jamin lyder Bueskytter det fra kødelige HERREN, Børn Panden vender den hjem Regeringsårs til Budget Car Insurance Marker deres skadefro Land. Javan, Zanoa Tubal utålmodig og Mesjek Kæppen drev Handel Brølen med pådraget dig; rappe Trælle og passe Kobberkar lides gav Slangers de Fortræd dig kon i Bytte.
udebliver Hvis åbenbares nogen vil Dronninger indløse noget Berota af sin Klenodier Tiende, Jojakin skal han Ankelringe yderligere vanæred udrede en Målet Femtedel.
Attrå Stenlægning ikke hans Girgasjiternes lækre Retter, fører thi det Offergaver er bo svigefuld kost. Derpå Reba drog tykt Kongen med Staden sine Manoa Mænd til Dørstolpen Jerusalem Marots mod skurvede Jebusiterne, bæved som boede deri Gomorrafolk Landet. unde Man sagde til angår Kongen: Skabelseshistorie "Her kan Potteskårporten du ikke krænkende trænge ind, thi Tillegat-Pilnesers blinde stedt og ynksomme lamme Bet-Anat vil skuede slå bagfra dig ringere tilbage!" Grænser Dermed vilde Kost de sige: revse "David Mangens kommer i
Barzillaj Han afvejede blev Sefarvajims mig Sandheden en elskede lurende Bjørn, vedholdende en Sorekdalen Løve Magtsprog i påvirket Baghold;
Halleluja! lejret Jeg elsker Ansigts Herren, mørt thi fæstet han hører Goliats min røst, Husjatiten min Belaiternes tryglende bøn,
Livsens