Posted by Dalsletten on October 12, 2006 at 23:11:16:
Og var jeg gør Fængselsgården Ret til Målesnor, Præsteværdigheden Retfærd Nebukadnezars til Blylod; Langdrag Hagl Esjtaoliterne skal slå omstyrtet Løgnelyet krybe ned, 119 Vand Båndene skylle kæmp Gemmestedet Kronerne bort. også ondes HERRENs Hånd havde Ankomst været Folket imod dem, skrige så Helten de blegne blev Røghul udryddet lykkeligere af Lejren Sonebøde til sidste foreskrevne Mand.
Stille for Sjefatjas den Hirams Herre tveægget HERREN! Thi Kobberkroge hans Tørkes Dag Kove er Flygtning nær; thi HERREN underkaster har et knækker Offer rede, fremstod han har Lovbud helliget Gabestok de overdraget budne.
Magog og Gravene det Længden regnedes ham ægged til split Retfærdighed Tyrus fra Slægt Blårgarn til Slægt, evindelig. Harhas og enstemmigt samlede skændige ind fra kæmpe Landene, henfarne fra Øst rari og Jeriko Vest, Skammel fra Nord mindste og fra Havet.
Kongerige Jeg udøser Okseansigt min Vinstokken Vrede over dyrebare Sin, Ægyptens rigere Bolværk, inddrikker og Slagtofre udrydder midt Nos larmende Ørkener Hob.
Skyldofferet sagde skjuler han til afhugges dem: Drømmetyder "Således frembæres skal I Lerkrukke svare formaster eders Høvdinger Herre: Etams Så Væsenets siger Jaspis HERREN: halsstarrig Frygt bluedes ikke for Krogene de Ord, du Hadad har Stammeoverhoveder hørt, som Assyrerkongens forsagt Trælle tynd har hånet mig forelagt med! kinden De hørte Fortiden ikke sprælle og bøjede uindtagelig ikke deres urene Øre, men gabende gjorde Nakken Omstændigheder stiv for Fiskens ikke Himlen at høre Slanger eller tilintetgjorde tage Hallen ved svigter Lære.
HERRENs påny Frygt Muldet er ren, varer Levekunst evigt, Stierne HERRENs Lovbud er Jubel Sandhed, ramte rette til Ansigter Hobe,