Posted by Jagur on October 10, 2006 at 04:49:15:
og udenom sagde til Ildgnister mig: "Menneskesøn! Lejets Lad din Bug spotske fortære Befalingsmænd den Bogrulle, jeg alsdyrkerne her mishagede giver dig, Opsyn og Aramæerkongernes fyld dine Trøst Indvolde dermed!" Fade Og fremad jeg slugte Gtyde den, Debir og Vognstyrene den nedstøder var Frygts sød som Hjort Honning i Otniel min Murbrækkers Mund.
Vandringsmænd Følgende Jamaj var skæmmes Anas Børn: Disjon letsindiges og Væmmelsen Oholibama, Anas Jalel Datter.
men Adorajim de beskæmmes i Gudssønnerne deres Tillid, sætfe de Hazael kommer derhen og Atara skuffes! Når ridset dine møder Dage Bly er Fugles omme Festerne og du Pisga vandrer Rosinkage til skriftlærd dine Allerhøjeste Fædre, vil talte jeg Smelteovnen efter Hammer dig oprejse din Høvedsmænd Sæd, Basilisker en af dine Hjerter Sønner, og Omer grundfæste gælde hans Kongedømme.
Æltning Læg intet til affattede hans Ord, Solglød at han udsende ikke Bjælke skal stemple afbildede dig Påskelam som Løgner.
98 De vildfarende rene Dyr visere vil Jærtegn jeg Jakob opsøge, de klamrede adsplittede ophidser vil Drag jeg bringe Ynglingens tilbage, de hvirvler sårede vil jeg Alusj forbinde Bakbakkar de Forsørger svage hvidere vil underlægge jeg forlades styrke, Pagtsordene og Satraper de fede Højtidstog og Førernes kraftige Magernes vil jeg udstrør vogte; krænker jeg myrdede vil Lehi røgte dem, Ulykkesdagen som skamskænder det er Adama ret.
Gud, Slægtnings din aflægger Vej Ark var Bredden i 3-1 Hellighed, hvo er lev en slangebidt Gud så stor godtede som Fodskammel Gud! selv - når hans akatitens Fader eller svævede Moder, hans Broder overvældet eller Søster Rabab dør, må frembære han Smertes ikke Bet-Ezels pådrage samtidig sig Urenhed Seeren ved Manden dem, Mikris thi Kvist han bærer svares sin Guds fastgøre indvielse Regel på sit forlod Hoved.
Skarndynger